Gyakran ismételt kérdések

 

Miért kell regisztrálni a vásárláshoz?

A webáruház nem rendeltetésszerű használatának és a visszaélések elkerülése végett kérjük leendő vásárlóinkat, hogy regisztráljanak. A regisztráció során a név, cím, a belépéshez szükséges felhasználónév és jelszó, továbbá a telefonos és email elérhetőségek megadása szükséges. Sikeres regisztrációt követően e-mail-ben visszaigazolást küldünk, melyben a belépéshez szükséges adatokat is megadjuk.

 

Hogyan lehet regisztrálni?

A főoldal tetején a, "Regisztráció" gombra kattintva lehet regisztrálni.

 

Elfelejtett jelszó esetén mi a teendő?

Bejelentkezés oldalon kérjük, kattintson az "Elfelejtette a jelszavát?" feliratra, majd adja meg felhasználói nevét és e-mail címét. Régi jelszavát ez esetben töröljük, és a megadott e-mail címre küldünk Önnek egy új jelszót, amelyet használhat belépésre. Javasoljuk, hogy az első belépést követően változtassa meg az általunk adott jelszót egy Ön által könnyen megjegyezhető jelszóra.

 

Nem érkezett meg a regisztrációt követően a visszaigazoló e-mail, mi a teendő?

Ennek több oka is lehet: előfordulhat, hogy elektronikus postaládája megtelt. Ekkor javasoljuk, hogy ellenőrizze postafiókját, és törölje a felesleges leveleket, mivel nem tud leveleket fogadni, amíg a postafiókja tele van.

Egy másik ok lehet, hogy levelünket ún. spam-ként (kéretlen levélként) kezeli az Ön levelező programja, ezért a "Levélszemét" mappába helyezi automatikusan. Ilyenkor javasoljuk, hogy keresse levelünket a "Levélszemét" mappában. Ha továbbra is fennáll a probléma, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat.

Hosszabb távra javasoljuk, hogy válaszüzeneteink feladóját mentse el címjegyzékében, így kivédheti azt, hogy levelezőprogramja spamként kezelje a tőlünk érkező üzeneteket.

 

Hogyan tudom megváltoztatni személyes adataimat?

A bejelentkezést követően az oldal tetején a "Profilim" menüpont alatt az "Adatok módosítása" szövegre kattintva megjelennek a regisztráció során megadott adatai. Ezen az oldalon szerkeszthati az adatait a módosítások érvénybeléptetéséhez az "Adatmódosítás" kell kattintani.

 

Hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy a megrendelés megtörtént?

Sikeres rendelést követően egy visszaigazoló e-mail-t küldünk, melyben feltüntetjük a megrendelt termékeket, azok árait és a szállítási feltételeket. Figyelem! Ez az első visszaigazolásunk csupán tájékoztató jellegű! A rendelés akkor tekinthető véglegesnek, ha megkapta a megrendelt tételek feldolgozásáról és a várható szállítási határidőről szóló levelünket is. Ez általában a rendelés leadását követő 24 órán belül érkezik.

 

Hogyan tudom visszamondani megrendelésemet?

Keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink a rendelés aktuális állapotának ismeretében tájékoztatják a további teendőkről. Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

E-mail: webshop@akker-plus.hu

Hogyan lehet kifizetni a vásárolt terméket?

A termékek ellenértékét kiegyenlítheti a futárnál készpénzben, vagy interneten keresztül (bankkártyával). A rendelés leadásakor válassza ki körültekintően az Önnek leginkább megfelelő fizetési módot.

 

Hogyan vehetem át a megrendelt terméket?

A megrendelt terméket átveheti személyesen a „Kapcsolatok” menüpont alatt található átvételi pontokon, de kérheti a termék házhozszállítását is. A házhozszállítás díjáról a rendelés leadásakor a „Kosár” menüben kaphat tájékoztatást. Személyes átvételkor kérjük, minden esetben egyeztessen az átvételi pontokon dolgozó munkatársainkkal a rendelés beérkezését illetően.

 

Nem tudom a korábban egyeztetett időpontban átvenni a rendelésemet, mi a teendő?

Kérjük, mielőbb lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és kollégáink segítenek abban, hogy átütemezzük a kiszállítást.

 

Nem kaptam rendelés visszaigazoló e-mailt, érvényes-e a rendelésem?

Számos oka lehet annak, hogy a levél nem érkezett meg. Javasoljuk, ellenőrizze a postafiókja beállításait, illetve hogy nem-e telt meg a levélfiók. Az is előfordulhat, hogy a levelezőprogramja levelünket ún. spam-nek (kéretlen levélnek) értékeli, és automatikusan a "Levélszemét" mappába helyezi. Ilyenkor javasoljuk, hogy keresse levelünket a "Levélszemét" mappában. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat, és segítünk tisztázni a kérdést.

Hosszabb távra javasoljuk, hogy válaszüzeneteink feladóját mentse el címjegyzékében, így kivédheti azt, hogy levelezőprogramja spamként kezelje a tőlünk érkező üzeneteket.

 

Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható-e?

Lehetséges, amennyiben a szállítási cím azonos. Kérjük, mielőbb jelezze ilyen jellegű kérését ügyfélszolgálatunk felé. Munkatársaink a rendelések aktuális állapotának ismeretében tájékoztatják Önt a lehetőségekről. A már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód.

 

Személyes átvétel esetén hogyan találhatom meg az üzleteket?

A „Kapcsolatok” menüpont alatt pontos útbaigazítást talál.

 

Milyen garancia jár a termékekhez?

A termékekre vállalt garancia függ az adott termékcsoporttól és gyártótól. Erről bővebb információt vevőszolgálatunknál tudhat meg. A termék meghibásodása esetén a gépekhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.

 

Mi a teendő, ha nem kaptam jótállási jegyet?

Ha utólagosan derül ki, hogy kellett volna kapnia, de ez nem történt meg, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkal. Munkatársaink azonnal pótolják a hiányt.

 

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Panaszával, észrevételével kapcsolatban ügyfélszolgálatunk áll szíves rendelkezésére.