Általános szerződési feltételek

1. Bevezető rendelkezések

Ezen Üzletszabályzat feltételei lépnek hatályba a Akker-Plus Kft. – Barkács áruház terméksorából kiválasztott árucikkeknek
a) a www.akkerhome.hu honlapon, illetve
b) a telefonos vevőszolgálatunk  közreműködésével (tel.:+36 78 511 092, mobil.: +36 30 386 3850) (továbbiakban: „Akker-Plus Kft. vevőszolgálat“) az Akker-Plus webshop-on keresztül történő megrendelésekor.


A jelen Üzletszabályzat feltételei nem alkalmazhatók a www.akkerhome.hu weblapról történő digitális tartalom letöltésére.

2. A vásárló szerződéses partnere:

Név: Akker-Plus Kft.
Székhely: 6221 Akasztó, Fő út 189.
Cégjegyzékszám: 03-09-000144
Ügyvezető igazgató: Endrődi Ferenc és Turú Gábor
Adószám: 10330085-2-03
Telefonos vevőszolgálat telefonszám: +36 78 511 092, +36 30 619 05 89
E-mail: webshop@akker-plus.hu
Weboldal: www.akkerhome.hu


Az Akker-Plus Kft. vevőszolgálat ügyfélszolgálati ideje:

  • Hétfőtől péntekig: 7:00-18:00
  • Szombat: 7:00-14:00
  • Vasárnap: nincs

Az ügyfélszolgálat munkaszüneti napokon és ünnepnapokon nem üzemel.

3. A megvásárolni kívánt termék legfőbb jellemzői

A megvásárolni kívánt termék főbb jellemzőit az adott termék melletti ismertető tartalmazza. Az ismertető leírás tudatos fogyasztó általi téves értelmezéséből eredő károkért felelősséget nem vállalunk.
A honlapon megjelenített képek illusztrációk, így azok a valóságtól eltérhetnek illetve az adatbázisban szereplő esetleges hibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk.

4. Regisztráció

A Webáruházból rendelni csak regisztrált vásárlók („Vásárlók”) tudnak. Vásárlás előtt regisztrációra van szükség.
A Webáruházba a Honlapon lehet regisztrálni, ehhez a Vásárlónak a következő, „*”-gal megjelölt adatokat kötelezően meg kell adnia: 

  • vezetéknevét és keresztnevét, 
  • e-mail címét, 
  • telefonszámát, 
  • lakcímét, 
  • felhasználói név valamint a felhasználó névhez tartozó jelszót

Ezen adatokon felül a Vásárló megadhat önkéntesen kiegészítő címadatokat és faxszámot is. Cég nevére kiállítandó számla esetében a cégnevet is fel kell tüntetni a számlázási adatoknál, valamint a cég nevéhez tartozó adószámot is. A regisztrációt követően azonnal elkészül a Vásárló személyes fiókja, ennek megtörténtéről értesítőt kap az általa megadott e-mail címre.
A Vásárló a regisztráció során megadott adatait bármikor módosíthatja.
A Vásárló személyes fiókjának törlését a webshop@akker-plus.hu címre küldött elektronikus levélben kérheti. Az Akker-Plus Kft 5 ( öt ) munkanapon belül törli a Vásárló személyes fiókját, ennek megtörténtéről visszaigazolást küld a Vásárló által megadott e-mail címre.
Adatkezeléssel és Adatvédelemmel kapcsolatos rendelkezések az ÁSZF. 13. pontjában találhatóak.

5. Megrendelés

Megrendelő megrendelése elküldésével az Akker-Plus Kft Ügyfelévé válik. A megrendelés ügyfélszolgálatunk írásbeli (e-mail) visszaigazolása után tekinthető véglegesnek. A visszaigazolás 48 órán belül megérkezik az Ügyfélhez, ennek hiányában a megrendelése megismétlése szükséges.
A Webshopban a rendelési folyamat első lépése egy regisztráció, melyhez élő telefonszámot és e-mail címet is kérünk. Megrendeléseket fogadunk e-mailben és telefonon is.


A regisztrációt követően a kiválasztott terméket a „Kosárba” ikonnal a kosárba teheti, mely mutatni fogja a megrendelt termékek mennyiségét, árát.
Amennyiben mindent kiválasztott, a Kosárban a „Kosár tartalma”-ra vagy a
„Teljes kosár” -ra szükséges kattintani.


Ekkor megjelenik a „Kosár ellenőrzése”, itt változtathat a mennyiségeken, ilyenkor automatikusan újraszámolja a rendszer a mennyiségeket és az árakat.
Ezután kiválaszthatja az Átvétel módját, hogy személyesen vagy házhozszállítással 
szeretné-e megkapni a terméket.


Ezután lehetőség nyílik a szállítási és számlázási adatok módosítására.
Az adatbeviteli hibák javítására a „Vásárlás” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Kérjük, nézze át megadott számlázási címét, a megrendelt termékek mennyiségét, árát, típusát.


Amennyiben minden rendben van, kattintson az „Elfogadom a felhasználási feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatot” elfogadását követően a „Megrendelés véglegesítése” gombra, mellyel fizetési kötelezettség keletkezik.
Ezt követően a rendszer a sikeres rendelésről tájékoztat egy új lapon.
Sikeres megrendeléséről automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk.

6. Termék rendelkezésre állása

Amennyiben a megrendelt árucikk nem áll rendelkezésre a rendelés idején, illetve a „rendelhető”- ként feltüntetett termék nem beszerezhető 7 (hét) napon belül, az Akker-Plus Kft. fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését. Ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a vásárló értesítést kap. Bármely, a megrendeléssel kapcsolatos kifizetést a vásárló számára 2 (kettő) munkanapon belül a vevő által kért számlaszámra teljes egészében visszautaljuk.


A vásárló megrendelése alapján a részére legyártott, méretre vágott vagy kizárólag a vásárló részére megrendelt, egyébként készleten nem tartott termékekre (pl. egyedi méretű nyílászáró, bútorlap, munkalap, ablakkönyöklők, függönyök stb.) vonatkozó rendelés lemondása esetén az Akker-Plus Kft. jogosult a megrendelésben szereplő termékek teljes vételárának 30 % -át bánatpénzként megtartani, vagy ennek megfelelő összeg megfizetésére kötelezni a vásárlót.


A megrendelés, vagy annak visszaigazolása akkor tekinthető az Akker-Plus Kft., vagy a vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Nem terheli az Akker-Plus Kft-t semmilyen felelősség abban az esetben, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg a vásárlóhoz, mert hibás e-mail címet adott meg, illetve az e-mail fiók tárhely telítettsége miatt az számára nem hozzáférhető.

7. Vételár és fizetési feltételek

A weboldalon található termék mellett feltüntetett ár a termék ajánlati ára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót, azonban nem tartalmazza az esetleges szállítás, összeszerelés, beüzemelés költségeit. Beszerelés és szállítás költségeit az ÁFSZ. 10. pontjában érhető el.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül feltüntetésre a Weboldalon, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, (pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os) árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron átadni, szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Az ajánlati ár az adott pillanatban, illetve akciós termékek esetén, a weboldalon meghirdetett ideig érvényes és csak akkor válik véglegessé, ha azt az Akker-Plus Kft. a megrendelést követően visszaigazolja. 

A termék végleges ára az az ár, amely a megrendelés visszaigazolásában megadásra került. A végleges ár a készlet erejéig meghirdetett, akciók esetében a visszaigazolásban megjelölt  időn túl, de az akció időtartamán belül csak addig érvényes, ameddig a termék készleten van.

A megrendelt termék(ek) vételárának kifizetése történhet a termék átvételekor a visszaigazolásban megjelölt Áruházban. Házhoz szállítás esetén a szállítási díjjal együtt készpénzzel vagy bankkártyával, illetve weboldalon keresztül előre utalással valamint bankkártyával.

A fizetés során beírt adatokat a Akker-Plus Kft. nem tárolja, azokat az adott fizetéskezelő cég kezeli, és a pénzügyi szolgáltatók eltérő adatvédelmi rendelkezései lépnek érvénybe ezen esetekben.

Csomagpontra történő rendelés esetén a rendelés értéke a hozzá tartozó szállítási díjjal fizethető előre utalással, bankkártyával, illetve utánvéttel bankkártyával a csomagátvevő automatánál.

Amennyiben a megrendelés elküldése után, de még a visszaigazolás előtt foganatosított, telefonon vagy e-mailen történő egyeztetés során kiderül, hogy az adott termék(ek)ből nem áll rendelkezésre szabad készlet, de a termék(ek) megrendelhető(k) és a vásárló igényt tart a termék(ek)megrendelésére, akkor az ilyen módon megrendelendő termék(ek)re előleget kell fizetni. Az előleg mértéke a megrendelés bruttó összértékétől függően változik:

  • 0-100.000 Ft-ig a megrendelés összértékének 20%-a
  • 100.000 Ft felett a megrendelés összértékének 50%-a

Az előleg kifizetése személyesen a Kiskőrös Áruházunkban készpénzzel vagy bankkártyával történik, vagy online, az Akker-Plus weboldalán keresztül.
Az online fizetés menete: amennyiben a rendelt áru Akker-Plus Kft. által való megrendelése szükséges, úgy a termékre felvett előleg összege akár online bankkártyás fizetéssel vagy előreutalással is lehetséges. Miután a Akker-Plus ügyfélszolgálata egyeztetett a vevővel, és az hajlandó online fizetni, úgy az ügyfélszolgálat elküld a vevő e-mail címére egy linket vagy bankszámlaszámot, amin keresztül az Akker-Plus Kft. webáruház felületén, az „Internetes fizetések” menüben online ki tudja egyenlíteni vagy át tudja utalni az adott összeget. Az online fizetés az ……. (bank neve) oldalán keresztül történik, aminek megvalósulásáról vagy sikertelenségéről a vevő visszaigazoló mail-t kap.

A honlapunkon megrendelt termékek áráért csak a megrendelés visszaigazolása után vállalunk garanciát. Az árváltoztatás jogát a megrendelés visszaigazolásáig fenntartjuk.

8. Tulajdonjog fenntartása 

A kiszállított, ill. megrendelt árucikk mindaddig az Akker-Plus Kft. tulajdonában marad, amíg a termék kifizetése teljes egészében meg nem történik. Amennyiben a megrendelt vagy megvásárolt termék teljes vételára megfizetésre került úgy a termék tulajdonjog a vevőre száll át.

9. Vásárlói kör meghatározása 

Az értékesítési egységben, illetve a weboldalon ajánlott áruk értékesítése kizárólag fogyasztók és gazdasági társaságok, mint végfelhasználók részére történik. Az árucikkek kereskedelmi újraértékesítése nem engedélyezett. Az Akker-Plus Kft. ennél fogva fenntartja a jogot arra, hogy ne fogadjon el olyan szerződéses ajánlatot, amelynél gyanú merül fel arra vonatkozóan, hogy kereskedelmi újraértékesítés céljából történt az ajánlattétel.

10. Átvétel és szállítás

Amennyiben a rendelés szerint az árut a vevő személyesen kívánja átvenni, úgy az ügyfél értesítést kap arról, mikor tudja a helyszínen átvenni a rendelés szerinti termék(ek)et. A vásárlónak a rendelt termékek(et) az értesítés kézhezvételétől számított 3 (három) munkanapon belül van lehetősége átvenni. A rendelés átvételéhez a vásárlónak be kell mutatnia a számlát, a rendelés visszaigazolását vagy az átvételi értesítést, valamint valamilyen, közigazgatási hatóság által kiadott fényképes azonosító okmányt (pl. útlevél, személyi igazolvány, vagy jogosítvány). Amennyiben a vásárló nem veszi át rendelését az átvételi értesítő kézhezvételétől számított 3 (három) munkanapon belül, az Akker-Plus Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a vásárlási szerződéstől elálljon. Ebben az esetben a vásárló az esetlegesen kifizetett árnak megfelelő összegű jóváírást kap az eredeti fizetés formájában (azaz jóváírás a hitelkártyára, számlára visszautalás, illetve készpénz visszafizetés). 

Az átadás-átvétellel az áruban bekövetkező kár veszélyének viselése a vásárlóra száll át. Az átvételt követően az áruban bekövetkező sérülésekért, hiányokért az Akker-Plus Kft-t felelősség nem terheli. Amennyiben az adott termékre jogszabály jótállást nem ír elő, úgy hiba miatti kifogás esetén a vásárlónak kell igazolnia, hogy a hiba az átadás-átvétel időpontjában az áruban már megvolt.

A termék fuvarozása a vásárló igénye szerint, a visszaigazolt megrendelésben kikötött feltételek alapján történik. A fuvarozás mindenkori díjait a www.akkerhome.hu weboldal tartalmazza, valamint a kosár összeállításakor azonnal, illetve a megrendelés elküldése előtt látható.

Amennyiben a termék átvétele házhozszállítással történik, kérjük a vásárolt terméket szíveskedjen az átvételkor ellenőrizni, és amennyiben mennyiségi, vagy minőségi kifogása van a szállított termék(ek)kel kapcsolatban a szállítónak jelentse be reklamációját.

Szállítónk díjmentesen visszaszállítja a terméket, amennyiben véletlenül más, vagy nem annyi terméket küldtünk, illetve a termék sérült. Ezt követően haladéktalanul felvesszük Önnel a kapcsolatot és díjmentesen kiszállítjuk a megrendelt terméket.

11. Szállítási díjak:

11.1. Csomagküldemények alapdíjai
11.1.1. Csomag házhoz-kézbesítési alapdíjak

Csomag alapdíj – Házhoz kézbesítés (Ft)

 

Időgarancia

 

1 munkanapos

2 munkanapos

Tömeg (kg)

1 csg/címzett

Több csg/címzett

1 csg/címzett

Több csg/címzett

 1 kg-ig

578 Ft

861 Ft

514 Ft

777 Ft

 2 kg-ig

620 Ft

924 Ft

556 Ft

840 Ft

 3 kg-ig

662 Ft

987 Ft

598 Ft

892 Ft

 4 kg-ig

714 Ft

1 060 Ft

640 Ft

956 Ft

 5 kg-ig

746 Ft

1 124 Ft

682 Ft

1 018 Ft

 10 kg-ig

882 Ft

1 323 Ft

798 Ft

1 197 Ft

 15 kg-ig

1 018 Ft

1 512 Ft

914 Ft

1 376 Ft

 20 kg-ig

1 155 Ft

1 722 Ft

1 040 Ft

1 554 Ft

 25 kg-ig

1 281 Ft

1 932 Ft

1 166 Ft

1 743 Ft

 30 kg-ig

1 418 Ft

2 132 Ft

1 281 Ft

1 932 Ft

 35 kg-ig

2 132 Ft

3 192 Ft

1 922 Ft

2 888 Ft

 40 kg-ig

2 394 Ft

3 591 Ft

2 163 Ft

3 244 Ft

 50 kg-ig

 

3 980 Ft

 

3 602 Ft

 60 kg-ig

 

4 378 Ft

 

3 969 Ft

 70 kg-ig

 

4 778 Ft

 

4 316 Ft

 80 kg-ig

 

5 176 Ft

 

4 683 Ft

 90 kg-ig

 

5 576 Ft

 

5 050 Ft

 100 kg-ig

 

5 964 Ft

 

5 397 Ft

 200 kg-ig

 

7 308 Ft

 

6 615 Ft

 300 kg-ig

 

8 620 Ft

 

7 802 Ft

 400 kg-ig

 

9 954 Ft

 

9 009 Ft

 500 kg-ig

 

11 298 Ft

 

10 227 Ft

1 000 kg-ig

 

12 632 Ft

 

11 434 Ft

1 000 kg felett, minden megkezdett 100 kg után

 

1 323 Ft

 

1 197 Ft

11.1.2.    Postán maradó és PostaPonti csomag alapdíjak

Csomag alapdíj – Postán maradó és PostaPonti kézbesítés (Ft)

 

Postán maradó

PostaPont

Időgarancia

1 munkanapos

2 munkanapos

1 munkanapos

2 munkanapos

Tömeg (kg)

1 csg / címzett

Több csg / címzett

1 csg / címzett

Több csg / címzett

1 csg / címzett

Több csg / címzett

1 csg / címzett

Több csg / címzett

 1 kg-ig

462 Ft

682 Ft

420 Ft

620 Ft

514 Ft

766 Ft

472 Ft

704 Ft

 2 kg-ig

494 Ft

746 Ft

452 Ft

672 Ft

556 Ft

830 Ft

504 Ft

756 Ft

 3 kg-ig

536 Ft

798 Ft

483 Ft

724 Ft

598 Ft

892 Ft

546 Ft

808 Ft

 4 kg-ig

567 Ft

840 Ft

514 Ft

777 Ft

640 Ft

956 Ft

578 Ft

861 Ft

 5 kg-ig

598 Ft

903 Ft

546 Ft

819 Ft

672 Ft

1 008 Ft

609 Ft

914 Ft

 10 kg-ig

704 Ft

1 060 Ft

640 Ft

966 Ft

798 Ft

1 186 Ft

724 Ft

1 082 Ft

 15 kg-ig

808 Ft

1 218 Ft

746 Ft

1 102 Ft

914 Ft

1 365 Ft

830 Ft

1 239 Ft

 20 kg-ig

924 Ft

1 376 Ft

840 Ft

1 250 Ft

1 040 Ft

1 554 Ft

945 Ft

1 407 Ft

 25 kg-ig

1 029 Ft

1 544 Ft

934 Ft

1 407 Ft

 

1 732 Ft

 

1 575 Ft

 30 kg-ig

1 134 Ft

1 701 Ft

1 029 Ft

1 554 Ft

 

1 922 Ft

 

1 743 Ft

 35 kg-ig

 

2 552 Ft

 

2 320 Ft

 

2 866 Ft

 

2 614 Ft

 40 kg-ig

 

2 866 Ft

 

2 614 Ft

 

3 234 Ft

 

2 940 Ft

 50 kg-ig

 

3 192 Ft

 

2 898 Ft

 

3 580 Ft

 

3 266 Ft

 60 kg-ig

 

3 507 Ft

 

3 192 Ft

 

3 938 Ft

 

3 591 Ft

 70 kg-ig

 

3 822 Ft

 

3 476 Ft

 

4 294 Ft

 

3 906 Ft

 80 kg-ig

 

4 148 Ft

 

3 770 Ft

 

4 662 Ft

 

4 242 Ft

 90 kg-ig

 

4 462 Ft

 

4 064 Ft

 

5 019 Ft

 

4 568 Ft

 100 kg-ig

 

4 778 Ft

 

4 347 Ft

 

5 366 Ft

 

4 893 Ft

 200 kg-ig

 

5 848 Ft

 

5 324 Ft

 

6 584 Ft

 

5 985 Ft

 300 kg-ig

 

6 898 Ft

 

6 279 Ft

 

7 760 Ft

 

7 066 Ft

 400 kg-ig

 

7 970 Ft

 

7 245 Ft

 

8 956 Ft

 

8 158 Ft

 500 kg-ig

 

9 040 Ft

 

8 232 Ft

 

10 174 Ft

 

9 261 Ft

1 000 kg-ig

 

10 112 Ft

 

9 198 Ft

 

11 372 Ft

 

10 342 Ft

1 000 kg felett, minden megkezdett 100 kg után

 

1 060 Ft

 

956 Ft

 

1197 Ft

 

1060 Ft

 
11.1.3.    Inverz szolgáltatás

    0,1-5 kg-ig    830 Ft/db
    5-20 kg-ig    830 Ft/db
    20-40 kg-ig    1 722 Ft/db

11.2. Raklapos küldemények alapdíjai

Raklapos áru alapdíj – Házhoz kézbesítés (Ft)

DARAB / CÍMZETT

Időgarancia

1 munkanapos

2 munkanapos

Ft/db

Ft/db

 1 db/címzett

6 951 Ft

6 720 Ft

 2 db/címzettig

6 825 Ft

6 615 Ft

 3 db/címzettig

6 720 Ft

6 510 Ft

 4 db/címzettig

6 615 Ft

6 405 Ft

 5 db/címzettig

6 510 Ft

6 195 Ft

 10 db/címzettig

6 405 Ft

6 090 Ft

 10 db felett db/címzett

6 405 Ft

6 090 Ft

11.3. E-útdíj felár

Az 11.1.1. pontban, 11.1.2. pontban, 11.1.3. és 11.2. pontban foglalt alapdíjak 4,5%-a. 

11.4. Értéknyilvánítási díj / Értékhez igazodó díjrész
 
Az 11.1.1 pontban és az 11.1.2 pontban szereplő alapdíjak 50 000 Ft értékhatárig tartalmazzák az integrált postai szolgáltatási körbe tartozó küldemények esetén tartalmazzák az értéknyilvánítási díjat, a fuvarozási körbe tartozó küldemények esetén pedig az értékhez igazodó díjrészt. Ezen értékhatárt meghaladó küldemények esetében az 6. pontban szereplő kapcsolódó díjat számítja fel a Posta. 

11.5. Üzemanyag felár

Az üzemanyag felár konkrét mértéke függ a NAV által, minden hónap első munkanapján, gázolajra megadott, teljesítéskor érvényes bruttó ártól. Az MPL Üzleti csomag üzemanyag felára az 11.1.1., 11.1.2, 11.1.3. és a 11.2. pontban szereplő alapdíjakra számítandó, az alábbiak szerint:

ÜZEMANYAG FELÁR

440  Ft/l-ig

0%

440  Ft/l felett, minden megkezdett 10 Ft után

1%

11.6.    Többletszolgáltatások díjai 

SZOLGÁLTATÁS

Díj (Ft)

Délutáni kézbesítés (17-20)

116 Ft/szállítmány

Szombati kézbesítés (8-12)

378 Ft/szállítmány

Visszakézbesítés

483 Ft/db

Terjedelmes és/vagy Törékeny, 1 csomag/ cím esetén

az alapdíj 50%-a

Terjedelmes és/vagy Törékeny, több darab/címzett esetén

1 197 Ft/db

Értéknyilvánítás/Értékhez igazodó díjrész (50 000Ft felett, minden megkezdett 10 000Ft után)

210 Ft/db

Tértivevény

105 Ft/db

Árufizetés - Banki átutalással (5-20 000Ft)

126 Ft/db

Árufizetés - Banki átutalással (20 005-50 000Ft)

147 Ft/db

Árufizetés - Banki átutalással (50 005-100 000Ft)

210 Ft/db

Árufizetés - Banki átutalással (100 005-200 000Ft)

242 Ft/db

Árufizetés - Banki átutalással (200 005-1 000 000Ft)

598 Ft/db

Árufizetés - Banki átutalással (1 000 005-2 000 000Ft)

1 197 Ft/db

Árufizetés – készpénz kifizetéssel (5-20 000Ft)

357 Ft/db

Árufizetés - készpénz kifizetéssel (20 005-50 000Ft)

378 Ft/db

Árufizetés - készpénz kifizetéssel (50 005-100 000Ft)

430 Ft/db

Árufizetés - készpénz kifizetéssel (100 005-200 000Ft)

536 Ft/db

Árufizetés - készpénz kifizetéssel (200 005-1 000 000Ft)

882 Ft/db

Árufizetés - készpénz kifizetéssel (1 000 005-2 000 000Ft)

1 396 Ft/db

Saját kezébe

147 Ft/ szállítmány

Címzett fizet

536 Ft/ szállítmány

Háznál történő átvétel 2 db-ig

976 Ft/ alkalom

Címirat megszemélyesítés

21 Ft/db

Kiállási díj (Indokolatlan kiállás esetén)

3 717 Ft/ alkalom

Tételes áruátadás

189 Ft/db

Dokumentum menedzsment

252 Ft/db

Lehívásos megrendelés

420 Ft/db

 

EXTRA SZOLGÁLTATÁS

Díj (Ft)

Terjedelmes és/vagy Törékeny, raklap esetén

1 197 Ft/db

Egyedi kezelés, 1 csomag/ cím esetén (az alapdíj 50%-a)

az alapdíj 50%-a

Egyedi kezelés, több darab/címzett esetén

1 050 Ft/db

Egyedi kezelés, raklap esetén

1 197 Ft/db

Áruházi kezelés/áruátadás

914 Ft/szállítmány

Éjszakai kézbesítés

368 Ft/szállítmány

Zsilipes kézbesítés

189 Ft/szállítmány

Megjegyzés: a „Ft/szállítmány” díjaknál, több küldemény egy címhelyre, egy idejű feladása esetén a Szolgáltató csak egyszer számítja fel a jelzett díjat, nem pedig küldeményenként.

A lehívásos megrendelés szolgáltatás igénybevételének helye:


1.    A szolgáltatás minden csomagfelvételre kijelölt postahelyen igénybe vehető, a postahelyek listája az Üzletszabályzat 1. sz. függelékében található (Csomag küldemény felvétel és MPL Üzleti- és Netcsomag feladás elektronikus feladójegyzékkel oszlopoknak való megfelelés szükséges)

11.7 A szolgáltatás díjának ÁFA tartalma

A feltüntetett díjak nettó díjak, melyeket jogszabályban előírt áfa terhel.

12. A vásárló elállási joga

Ha a vásárló fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a fogyasztók és vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § értelmében.


Amennyiben a fogyasztónak minősülő vásárló eláll a vásárlási szerződéstől, a fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült közvetlen költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.


Az Akker-Plus Kft. kizárólag eredeti, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása, és a számla vagy blokk ellenében köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás, a termék, a számla, illetve blokk sérüléséből, hiányzásából eredő költségek a vásárlót terhelik. A vásárló viseli a termék visszaszolgáltatásából eredő költségeket (így az újbóli szállítás díját). Az Akker-Plus Kft. a visszaszállítás bonyolításában a vásárló kérésére, a vásárló költségén, segédkezik. Az Akker-Plus Kft. követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.


A fogyasztó elállhat a visszaigazolással létrejött szerződéstől a vevőszolgálati telefonszámunkon (+36 78 511 092, +36 30 619 05 89) megtett, vagy email címünkre küldött, (webshop@akker-plus.hu), vagy személyesen Akker-Plus Kft. Áruházban írásban 14 napon belül anélkül, hogy bármilyen indokot kelljen adnia erre vonatkozólag, vagy - ha a határidő lejárta előtt megkapta az árut - annak visszaküldésével. A fogyasztó az elállási jogát a termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a :

a) termék átvételének napjától számított 14 napon belül, 

b) több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 napon belül, amelyen fogyasztó vagy a fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi, 

c) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. 
Amennyiben az Akker-Plus Kft. ezen tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget az elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik. Amennyiben a 14 napos határidő lejártát követő tizenkét hónapon belül az Akker-Plus Kft. megadja a fogyasztónak a meghatározott tájékoztatást, az elállásra vagy a felmondásra nyitva álló határidő az e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le. Az elállás közlése vagy a kereskedelmi termék időbeni eljuttatása elegendő az elállási határidő betartásához.

Áru visszajuttatása a következő címre lehetséges:

  • Akker-Plus Kft.
  • 6200 Kiskőrös, Dózsa György út 67.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó részletes tájékoztató és nyilatkozat mintát a jelen általános üzleti feltételek 1. sz. mellékletében található.
A fogyasztót terhelik a visszaszolgáltatás közvetlen költségei, ha a kiszállított áru megfelel a megrendeltnek. Amennyiben a szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket a Akker-Plus Kft. kifuvarozta a fogyasztónak, és az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza, az Akker-Plus Kft. saját költségén visszafuvarozza a terméket. Postai küldeményként a legfeljebb 30 kg súlyú, illetve 3 méter volumetrikus méretet nem meghaladó termékek küldhetőek vissza.


A fogyasztó által kifizetett összeget - ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is - haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül utaljuk vissza. Ez a határidő az elállási szándék, kézhez vételekor kezdődik. Amennyiben a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Akker-Plus Kft. nem téríti vissza az ebből eredő többletköltségeket. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Akker-Plus Kft. mindaddig visszatarthatja visszafizetendő összeg kifizetését, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte és a tulajdonjog átruházása megtörtént (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni), kivéve, ha Akker-Plus Kft. kifejezetten vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszatérítés során a Akker-Plus Kft. az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.


A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot:

 

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az Akker-Plus Kft. a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállásra nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha az Akker-Plus Kft. a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

A fentiekben meghatározott jogokon túl, a fogyasztónak lehetősége van arra, hogy személyesen nyilvánítsa ki egy rendeléstől való elállását Barkácsáruházunkban az elállásra vonatkozó határidőn belül, a jelen általános üzleti feltételekhez 2. szám alatt melléklet Elállási nyilatkozat minta kitöltésével és hitelt érdemlő átadásával.


Ha az Akker-Plus Kft. a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, a vásárlót megillető elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek az Akker-Plus Kft-t terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről az Akker-Plus Kft. a vásárlót egyértelműen és pontosan tájékoztatja.

13. Szavatosság, jótállás, kárfelelősség

Az általunk biztosított termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő, illetve a gyártó által biztosított szavatossági, illetve jótállási feltételeket biztosítunk, amely termékenként különböző.


Az Akker-Plus Kft. szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézéséről eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak irányadóak.


Ha a vásárló nem minősül fogyasztónak, azaz a vásárló a kereskedelmi vagy szakmai tevékenységének keretén belül adja le megrendelését, a hiba miatti követelés az áru átvételétől számított 6 hónapon belül elévül. Amennyiben a jogosult igényét menthető okból nem tudta érvényesíteni, abban az esetben a szavatossági jogokat a teljesítéstől számított 1 éven belül tudja érvényesíteni.


Amennyiben a vásárló fogyasztó, azaz kereskedelmi vagy szakmai tevékenységén kívül köti meg a szerződést, a teljesítés időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét. Amennyiben a szerződés tárgya használt dolog, az elévülési idő 1 év.
Az Akker-Plus webáruházon keresztül történő vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve vásárló tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.

  • Az Akker-Plus Kft. nem felel a vis maiorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan a
  • a weboldal használatából, vagy üzemzavarából,
  • az adatok bárki által történő megváltoztatásából,
  • az információtovábbítási késedelemből adódó,
  • vírusok okozta,
  • szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő,
  • vonal, vagy rendszerhibából adódó károkért.

Az Akker-Plus Kft. jogosult a jelen ÁFSZ-et és annak mellékleteit bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani. A módosítások a közzétételük időpontjától kezdve hatályosak és alkalmazandók. Árváltozás esetén a változást megelőzően feladott megrendelés esetében a régi – a változást megelőző és a vásárlónak visszaigazolt - ár érvényes és kerül felszámításra. 


A www.hufbauakkerwebshop.hu weboldalon lehetőség van más weboldalakra történő átkattintásra a linkeken keresztül. Ezekre történő ugráskor a felhasználó átkerül más szolgáltatók által fenntartott oldalakra, ahol a személyes adatok kezelésére az Akker-Plus Kft.-nek nincs befolyása. Az Akker-Plus Kft.-t semmilyen felelősség nem terheli továbbá a kapcsolódó weboldalakon közzétett információk és adatok tekintetében. A www.hufbauakkerwebshop.hu weboldalról történő regisztrálással és/vagy vásárlással a Fogyasztó egyidejűleg elfogadja ezen weboldalhoz tartozó ÁFSZ-t és annak mellékleteit.


Vásárló részéről kártérítés követelésére nincs lehetőség, kivéve a termékfelelősség körébe tartozó kártérítési igényeket, amennyiben az életet, testi épséget, egészséget ért károkozáson alapul, valamint az olyan egyéb károkat, amelyek az Akker-Plus Kft. részéről történő szándékos vagy súlyosan gondatlan kötelességszegésen alapulnak. Kötelességszegés esetén az Akker-Plus Kft. csak a szerződéseknél tipikus, előre látható károkért vállal felelősséget. Az Akker-Plus Kft. részéről megfelelő, szerződésszerű teljesítésének minősül, amennyiben a termék a honlapon vagy a használati útmutatóban szereplő tájékoztatáshoz képest kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.


Az Akker-Plus Kft-t semmilyen felelősség nem terheli, amennyiben a szállítási késedelem, illetve egyéb probléma vagy hiba a vásárló által pontatlanul és/vagy hibásan megadott adatok miatt következik be.


A kiválasztott termék adatlapján feltüntetjük a termék lényeges tulajdonságait tartalmazó leírásokat, a használati utasításokat azzal, hogy a kiválasztott termék tényleges tulajdonságairól részletesen a termékhez csatolt használati útmutatóból tájékozódhat.


Az általunk forgalmazott termékhez a jogszabályi előírások keretein belül használati útmutatót csatolunk, azonban, amennyiben véletlenül mégsem kapná meg a termékkel együtt, kérjük ezt a tényt haladéktalanul, még a termék használata előtt szíveskedjen jelezni az ügyfélszolgálatunknak, és természetesen azt haladéktalanul pótoljuk.


Az esetleges jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatásokat (alkatrészellátás, javítószolgálat) a használati útmutatóhoz szerelt jótállási jegy tartalmazza, amennyiben a termék jótállás alá tartozik.


Az Akker-Plus Kft. a jogszabályokban meghatározott kivételekkel nem vállal felelősséget a www.hufbauakkerwebshop.hu oldalon harmadik fél által elhelyezett hirdetések, promóciós anyagok, illetve egyéb tájékoztatások jogszabályoknak való megfelelőségéért, tartalmáért. Ezen tartalmakért azt terheli felelősség, akinek érdekében a hirdetés megjelenésre került.


Az Akker-Plus Kft. nem vállal felelősséget a rendszer használatából eredő károkért. A vásárló az Akker-Plus Kft. honlapját kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az Akker-Plus Kft. nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősség kivételével. Az Akker-Plus Kft. minden felelősséget kizár a honlap használói által tanúsított magatartásokért. A honlap használója kizárólagosan és teljes mértékben felelős saját magatartásáért, az Akker-Plus Kft. a jogszabályi keretek közt az eljáró hatóságokkal teljes mértékben együttműködik az esetleges jogszabálysértések felderítése érdekében.

14. Adatvédelem

Adatvédelmi nyilatkozatot itt találhatja meg.


15. Eljárás hibás termék esetén, reklamáció

A hibás termék miatt az ezzel kapcsolatos igény nyitva álló időszakban akár a vevőszolgálaton, akár az Akker-Plus Áruházban érvényesíthető.
Ha a vásárló nem minősül fogyasztónak, azaz a vásárló a kereskedelmi vagy szakmai tevékenységének keretében adja le megrendelését, a hiba miatti követelés az áru átvételétől számított 1 éven belül elévül.


A Kellékszavatosságról, termékszavatosságról és jótállásról részletes információt a jelen ÁFSZ 2. sz. mellékletében talál.

16. A jelen ÁSZF hatálya

A jelen ÁSZF-ben és mellékleteiben foglaltak - így a megrendelésre vonatkozó feltételek is -, továbbá a weboldalon feltüntetett árak csak és kizárólag az Akker-Plus Weboldalán és az Akker-Plus Kft. Vevőszolgálatán, a www.hufbauakkerwebshop.hu -n keresztül történő vásárlás (interneten keresztül történő megrendelés) esetén érvényesek.


Ezen ÁSZF és mellékletei a magyar törvények hatálya alá esnek. Jelen ÁSZF-ben és mellékleteiben nem szabályozott rendelkezésekre a magyar jog az irányadó, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezései alkalmazandóak.
Az esetleg felmerülő vitás kérdés jogszolgáltatásának helye az Akker-Plus Kft. regisztrált székhelye – 6221 Akasztó, Fő út 189.


Jelen ÁFSZ. egyes pontjainak jogi érvénytelensége esetén a szerződés többi része kötelező erejű marad. Ahol alkalmazható, a vonatkozó törvényi rendelkezések lépnek hatályba az érvénytelen pontok helyett.


Tevékenységünkkel kapcsolatos esetleges panasz esetén az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat:

  • - Kiskőrös Város Polgármesteri Hivatal Jegyzője (6200 Kiskőrös, Petőfi tér 1. tel.: +36/1/217-1752)
  • - Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály (Cím: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A. Postacím: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A. Telefonszám: +36 76 795 710, Telefax: +36 76 795 721)
  • - Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület (6000 Kecskemét, Árpád krt. 4., Telefon: 76/501-525, 70/702 8403, Ügyfélfogadás: hétfő-szerda, 9-12 óráig és csütörtök 13-15 óráig) 

17. Panaszkezelés

Vásárló a termékkel, a webáruházban történő vásárlással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos észrevételeit, kifogásait a Szolgáltató Ügyfélszolgálati elérhetőségein jelentheti be.

A Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségei az alábbiak:

  • Ügyfélszolgálat postacíme: 6200 Kiskőrös, Dózsa György út. 67.
  • Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 78 511 092, +36 30 619 05 89
  • Ügyfélszolgálat e-mail címe: webshop@akker-plus.hu

Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége:

  • Hétfő - Péntek: 07:00 – 18:00
  • Szombaton: 07:00 – 14:00

Fogyasztónak minősülő Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszát szintén a fenti elérhetőségek valamelyikén jogosult bejelenteni.

A Fogyasztó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadja, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató megindokolja.

További jogérvényesítési lehetőségek

A Szolgáltató és a Fogyasztó között létrejött szerződések esetében az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak a fogyasztó rendelkezésére:

Vásárlók könyvébe való bejegyzés. a vásárlók könyve elérhető a Szolgáltató üzleteiben. A bejegyzésre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.


Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: fogyasztói jogsértés esetén a Fogyasztónak lehetősége van panasztételre a fogyasztóvédelmi hatóságnál, aki a panasz elbírálása alapján dönt a fogyasztóvédelmi eljárás megindításáról.
Békéltető testület: a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatban (fogyasztói jogvita) a Vásárlónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni.

18. Online vitarendezési platform 

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot online vitarendezés céljából. Ezen a felületen a fogyasztók beregisztrálhatnak, így lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.


Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az EU online vitarendezési platform itt érhető el: 
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
(angol nyelvű)

19. Outlet-es termékek

Webáruházunkban megtalálhatók új, szépséghibás, csomagolássérült és használt termékek. Ezek a készülékeken illetve gépeken esztétikai hibák, sérülések előfordulhatnak, azonban működésüket nem gátolja, illetve zavarja. A webáruházban az „outlet”-es termékeket külön kerülnek megjelölésre, valamint a termék leírásakor az esetleges hibák is feltüntetésre kerülnek. Az „outlet”-es termékekre 1 év garanciát tudunk biztosítani országos szervízhálózat alapján.
Az árképzés a fenti esetleges kisebb hibákra tekintettel került megállapításra, azokkal kapcsolatban felelősségünket kizárjuk.

A fent felsoroltak miatt nyomatékkal felhívjuk figyelmüket, hogy átvételkor vizsgálja meg a készüléket (a futárnak ezt kötelessége megvárni), és ha az állapotával kapcsolatosan észrevételei vannak, azt a fuvarlevélre megjegyzésként szíveskedjen rávezetni, vagy súlyosan hiányosságok, sérülések esetén az átvételt tagadja meg!

;